Kõik postitused

Suurem kaasatus väiksema eelarvega: DYNAMI:T Zero kampaania osadeks võetuna

Dymanit
Foto: Dynamit 6
Dymanit
Foto: Dynamit 6

Algus

A. Le Coq tõi turule uue energiajoogi DYNAMI:T Zero, millel on samasugune meeldiv maitse nagu tavalisel DYNAMI:T joogil, kuid see on suhkruvaba. Olime sellest projektist ja selle edusse panustamisest igati põnevil. Ent meil tuli silmitsi seista ka mõningate väljakutsetega.

Väljakutsed

Piiratud eelarve: Kuna meil oli peamiste konkurentidega võrreldes väiksem eelarve, oli ka sihtrühmani jõudmine ja nende kaasamine raskem.
Konkurents: Sotsiaalmeedia kasutajad näevad iga päev suurel hulgal reklaame. Silma paistmine ja tähelepanu köitmine on selles meediumis märkimisväärselt keeruline.

Meie peamised eesmärgid

  • Jõuda võimalikult paljude inimesteni.
  • Jääda selgelt meelde.

Hüpotees 1: Sidudes traditsioonilised reklaamiformaadid interaktiivsetega, saavutame paremad tulemused. Mõningad formaadid on soodsamad, kuid ei pruugi nii hästi tähelepanu köita. Teised on meeldejäävad, kuid maksavad rohkem.
Hüpotees 2: Reklaamide konsolideerimine ja nende terviklik optimeerimine aitab jõuda rohkemate inimesteni, kaasatust ohverdamata. See on hädavajalik, isegi kui ühe eraldiseisva reklaami eesmärk ei kattu kampaania üldiste eesmärkidega.

Kampaania ülevaade:

  • Kestus: 4 nädalat (13. märts kuni 6. aprill 2023)
  • Eesmärk: Tutvustada uut toodet – DYNAMI:T ZERO.
  • Sihtrühm: Mehed ja naised vanuses 18-39.
  • Kasutatud kanalid: Instagram ja Facebook.
  • Kampaania märksõnad: tuttav maitse, suhkruvaba, metsik, pöörane.
  • Meediaeelarve: 1000-2000 eurot

Kampaania taktikad

Eesmärk: Meie peamine eesmärk oli oma toote sõnumit tõhusalt edastada, võttes arvesse meie brändi identiteeti, sihtrühma ja eelarvepiiranguid.

Mõju: Lihtsalt traditsiooniliste bännerite kasutamisest ei piisa. Suurem haaratus on brändituntuse suurendamiseks ja ostukäitumise mõjutamiseks ülioluline. Meie eesmärk oli sihtrühma oluliselt määral kaasata, et meie bränd jääks meelde ja et see edendaks brändilojaalsust.

Loovlahendused: Kasutasime kahte loovlahenduse formaati. Esiteks traditsioonilised bännerid (pildibännerid, videod), et maksimeerida reklaami katvust. Lisaks kasutasime kaubamärgi tuntuse suurendamiseks interaktiivseid bännereid ja kaasavaid postitusi (poll-reklaamid, koostööpostitused).

Kampaania optimeerimine: Kõik reklaamid, sealhulgas interaktiivsed, optimeeriti maksimaalse katvuse saavutamiseks. Meie peamine eesmärk oli maksimeerida katvust, edendades samal ajal kaasatust, et bränd paremini meelde jääks.

Kampaania loovlahenduste mix

  • Reels’id: Enimvaadatud formaat, parim orgaaniline katvus.
  • Pildibännerid: Soodne formaat katvuse maksimeerimiseks.
  • Koostööpostitused: aitavad suurendada brändi eelistamist tarbijate seas.
  • Poll-reklaamid: suurendavad tõenäosust, et meie sihtrühm meid mäletab. Kasutasime traditsiooniliste bännerite kõrval interaktiivseid formaate, et brändituntust tõsta.

Tulemused

Kuvamised vs. kaasatus: vaid veidi üle 1000-eurose eelarvega saavutasime 850 000 näitamist 40% madalama CPM-iga (kulu tuhande näitamise kohta) kui viimase 6 kuu keskmine. Veelgi enam, meie pingutused viisid 6482 kaasamiseni, mis oleks DYNAMI:T’i sotsiaalmeedia sisu keskmise kaasamiskulu põhjal meile muidu 2722 eurot lisaks maksma läinud.

Analüüs: Tulemused kinnitavad meie mõlemat hüpoteesi. Kasutades mitmekesist loovlahenduste kooslust ja tõhusat optimeerimist, tõstsime oma katvust ilma kaasatust ohverdamata. Interaktiivsete formaatide kasutamisega saavutasime tulemused, mis traditsioonilise kampaania korral oleksid olnud kallimad.

Tõhusaimad formaadid – interaktiivsed poll-reklaamid: need reklaamid andsid meie kampaaniale olulise panuse, moodustades 56% kogu kaasatusest. Need olid kampaania üldise CPM-iga võrreldes ka 44% kuluefektiivsemad.

Olulisemad õppetunnid

  • Strateegiliselt optimeeritud interaktiivsed lahendused lisavad sinu kampaaniale väärtust.
  • Erinevate reklaamiformaatide kombineerimine võib tulemusi parandada.
  • Loovlahenduste puhul arvesta alati oma sihtrühma ja paigutusega.
Kõik postitused