Kasutuskogemuse (UX) ja konversioonimäära optimeerimise (CRO) auditid

Kasutuskogemuse ja konversioonimäära optimeerimise audit annab põhjaliku hinnangu klienditeekonnale teie digiplatvormil. Selle auditi eesmärk on tuvastada kõik tehnilised või kasutatavuse probleemid, mis võivad takistada teie veebilehel konversioonimäära kasvu.

Meie kogenud tiim analüüsib teie veebilehte põhjalikult, teeb selgeks parandamist vajavad kohad ja annab soovitusi, mis aitavad suurendada konversioonimäära. Meie kontseptsioon tähendab kogu kliendikogemuse süviti uurimist ja veebilehe analüütika põhjalikku uurimist.

Oleme ka kasutusele võtnud spetsiaalse konversioonimäära järkjärgulise optimeerimise auditeerimise tööriista, mis on ette nähtud e-kaubanduse ja tarkvara teenusena pakkuvate ettevõtete konversioonimäära pidevaks tõstmiseks. Vaata lisaks: www.conversiontigers.com.

Kasutajakogemuse ja konversioonimäära optimeerimise auditi eelised on:

  • Paremad ostukogemused klientidele nii lauaarvuti kui ka mobiiliga
  • Klientide ostuteekonna parandamiseks vajalike oluliste paranduste kindlakstegemine
  • Potentsiaalse tulukaotuse ärahoidmine programmivigade ja tõrgete ennetava avastamise ja lahendamisega

Konsulteeri tasuta meie äriarenduse juhtidega

Viige oma ettevõte ADM-iga järgmisele tasemele. Ühendame tarkvaraarenduse, pilvelahendused ja digitaalse turunduse, et aidata teil meelitada ligi rohkem kliente, parandada efektiivsust ja teha pidevaid uuendusi. Täitke meie vorm ja räägime sellest, mida ADM teie heaks teha saab. Tavaliselt vastame mõne tunni jooksul ja oleme valmis kohtuma või kõne tegema juba järgmisel päeval.

Andres Laaspere
Strateeg