Kõik postitused

ADM Interactive võitis Aasta Digitegu 2018 konkursi

Foto: digitegu-2018-voidutoo
Foto: digitegu-2018-voidutoo

ADM Interactive võitis Aasta Digitegu 2018 konkursi

ADM Interactive koos Mediabrands Digitaliga võitis konkursi Aasta Digitegu 2018 Integreeritud digikampaania kategoorias kampaanialehega Green Tails Club.

Meie väljatöötatud ja teostatud kampaania eesmärk oli suurendada Baltikumi suurima lennufirma airBalticu lojaalsusprogrammiga liitujate arvu. Suurim väljakutse oli muuta klientide arvamust, et lennufirmade punktide kogumise programmid on keerulised ja äratuntava kasuni jõudmine raske või isegi võimatu. See mõtteviisi muutus on aga oluline, sest lojaalsed kliendid on lennufirmadele kõige kasumlikumad ostes keskmiselt rohkem. Samuti on turunduskulu lojaalsetele klientidele teistega võrreldes madalam.

Väljakutsete ületamiseks ja eesmärgi saavutamiseks lõime kampaanialehe Green Tails Club. Sihtrühma eelistusi arvestava loovlahendusega muutsime lojaalsusprogrammi mänguliseks: jagasime punktide kogumise protsessi väiksemateks etappideks, et kliendid saaksid tunda punktide kogumisest reaalset ja kiiret kasu ega kaotaks motivatsiooni programmis aktiivselt osaleda.

Loodud lahendusega ületasime kampaania eesmärki 76%.

Võidutöö: https://greentails.airbaltic.com

Bestmarketingi artikkel: https://www.bestmarketing.ee/uudised/2018/11/01/eesti-digiturunduse-parimad-2018-selgunud

Kõik postitused