Võtmekliendihaldur

Tule meile võtmeklientide halduriks!

Tule ja aita meil saada aru meie parimate klientide muredest, rõõmudest ja vajadustest. Anna neile head nõu ja paku nutikaid lahendusi. Tee endast nii klientidele kui meile hinnatud partner, kes aitab kokku viia kliendi soovid ja meie oskused, et mõlemad saaksid õnnestuda.  

Sinu eesmärgid on lihtsad: tunne hästi oma kliente, hoia nad õnnelikuna ja suurenda meie müügitulu. Selle elluviimiseks saad tänuväärt, mitmekesise, arendava ja hästi tehes ka tõeliselt tasuva positsiooni. 

Oleme digilahendusi loov agentuur, mis aitab klientidel saavutada ärieesmärke digitaalse maailma vahenditega. Töötame välja ettevõtete digistrateegiaid ning arendame e-kommertsi- ja iseteeninduskeskkondi, korraldame kampaaniaid ja loome veebilehti. Meie loodud lahendused on igal aastal saanud võite Eesti digiturunduse tulemuslikkust hindaval konkursil Digitegu.

Oleme oma valdkonnas Eestis suurim agentuur ja kasvame püsivalt. Meie kliendid on tõsised tegijad Eestis ja välismaal: Hewlett-Packard, Bosch, Siemens, Coca-Cola, Amnesty International, Elisa, Coop, SEB, Swedbank, Alexela, G4S ja veel suur hulk toredaid ettevõtteid. Oleme aastaid olnud tipus Eesti agentuuritulu teenijate TOP-is. Tegeleme pidevalt sellega, et meie inimestel oleks ADMis hea olla – olime üks esimestest, kellele anti 2018. aastal Peresõbraliku Tööandja kuldmärgis. 2019. aastal võtsime uhkusega vastu erasektori Unistuste tööandja tiitli ja 2020. aastal pälvisime kvaliteedimärgise “Austame erinevusi”. Lisaks sellele kuulume Tervist edendavate töökohtade võrgustikku ning meile on omistatud Vastutustundliku ettevõtluse indeksi märgis.

Miks on sul ADMis hea töötada?

Meil on ägedad inimesed ja suurepärane töökeskkond. Tegeleme pidevalt sellega, et meie inimestel oleks ADMis hea olla. Kõik ADMikad hindavad oma rahulolu 2x aastas Gallupi Q12 metoodikaga. Meie rahuloluindeks on üle 4 palli 5 palli skaalal. Ja mis peamine – sinu juht ja meeskond toetavad sind alati ja täiega. ADMis saad areneda nii palju, kui vaid ise soovid. Oleme sulle toeks nii koolitamise kui arengu planeerimisega.

Sind ootab ees toetav ja ühtekuuluv tiim, kellega koos saad kasvada ja areneda. Kõik tiimid on täpselt nii suured, et säiliks personaalsus ning kambavaim. Iga inimene ja roll tiimis on oluline terve tiimi heaks toimimiseks. Iga tiimiliige saab kaasa rääkida ka tiimi juhtimises ja oluliste otsuste tegemisel. Oleme tiim nii tööl kui väljaspool tööaega.

Meie gruppi kuulub Startup-inkubaator Elevator, mille kaudu saad startupi käima lükata või mõnes huvitavas projektis kaasa lüüa. Vähemalt kord kvartalis toimub Big Friday, mille raames oleme õppinud näiteks investeerima, ajajuhtimist, argumenteerimist või teinud heategevuse raames arendustöid neile, kellel endal jääb vahenditest ja teadmistest puudu.

Asume Kultuurikatlas koos paljude tipptasemel agentuuridega nagu Age McCann, D/V/S/ON jt ning meil on väga ilus kontor, kus saab korraga nautida vaadet nii merele kui vanalinnale. ADMikate vaimse arengu toetamiseks on meil olemas nii coach kui ka psühholoog ning füüsilise tervise hoiame korras tänu kontorivõimlemisele, sportimise toetamisele, massaažile ja puuviljadele. Lisaks toimuvad spontaansed lauajalka või pinksi meistrivõistlused ja muidu mõnusad koosviibimised.

 

MIDA SINU TULEVASED TIIMIKAASLASED ARVAVAD:

Paul (tiimijuht): “ADMis väärtustatakse kõrgelt inimesi ning nende individuaalset arengut. Iga inimene mängib olulist rolli meeskonnas ning projektides enda tugevustest lähtuvalt. Samuti panustame tugevalt pikaajalistesse kliendisuhetesse. Töötame iga päev koos klientidega avatud ning usaldavas keskkonnas. Teeme selle hoidmise nimel aktiivselt tööd. Võtmekliendihalduri rollis pead olema võimeline klientidega looma vastastikusel usaldusel põhineva suhte, olema proaktiivne lahenduste pakkuja ning usaldusväärne meeskonnaliige enda tiimile ja kliendile. Oluline on tunda ära ärilist lisandväärtust andvaid võimalusi ja olla kliendi- ning projektimeeskonda ühendavaks lüliks.”

Hendrek (CSO): “Võtmeklientide halduri rolli üks ägedamaid asju on selle vaheldusrikkus ja püsiv, aga mitte tappev surve uute asjade õppimiseks. Kuna klientidel on nii erinevad ärivaldkonnad siis tuleb endale selgeks teha päris erinevaid teemasid. Ja kuna meie teenuseportfell on nii lai, siis tuleb süvitsi mõista ja lahendusi leida äriprobleemidele turundusest tarneni. Kuna ADMis on hästi lahedad inimesed – avatud, abivalmis ja hea huumorisoonega, siis isiklikult ootan, et saame endale samasuguse kolleegi juurde. Sa saad suhelda arukate ja huvitatate inimestega nii kliendi kui „kontori“ poole peal. Kuna sa suhtled klientidega päris mitmest eri valdkonnast, on see äge võimalus end uute teemadega kursis hoida. Selleks pead sa õppima hästi tundma oma klientide organisatsioone: kes, mida ja miks seal teeb ja kuhu püüdleb. Oleme agressiivse kasvu ambitsiooniga. Sinu partneriks on meie tiimijuhid, valdkondade ja tehnoloogiate tippspetsialistid.  Sul peab olema normaalne lastetuba, sul peab olema selgroogu, aga ka oskust aru saada, millal kindlameelsus muutub takistuseks või suisa jonniks. Sa pead olema normaalne inimene, hea huumorisoon tuleb asjale ainult kasuks. Sa pead olema avatud ja suure tolerantsiga inimene, kuna puutud kokku väga erinevate olukordade ja inimestega.  Oma tööd tehes ei kaota sa oma rõõmsat meelt ning inspireerid ja käivitad oma energiaga kõiki enda ümber.

Krister (CBDO): “Müügitiimina on meil ambitsioonikas eesmärk kasvatada ADMi kordades ning võtmekliendihalduril on selles protsessis väga tähtis roll täita. Võtmekliendihaldurina on Sinu eesmärk jõuda staatusesse kus digilahendusi kaaluv klient küsib esimesena nõu just Sinult – ideaalis saab Sinust kliendi digistrateeg. Selle saab saavutada pakkudes klientidele järjepidevalt leidlikke ja parimaid lahendusi ning täites antud lubadusi. Sinu seljataga on unistuste tiim kellega koos saame hakkama mis tahes väljakutsetega. Sind ootavad ees vahvad kolleegid kelle peale võid alati loota nii tööajal kui ka sellest väljaspool. On olemas ambitsioonikas eesmärk, tööriistad selle teostamiseks ning tiim kellega koos seda teha – ootame Sind meiega sellel teekonnal liituma!”

  • Arvestame sinu isiksusega. Väärtustame inimeste tugevusi.

    Väärtustame inimeste tugevusi, mitte ei keskendu nõrkustele. Sa saad kaasa rääkida ettevõtte arendamisel ja sinu juhil on sinu jaoks alati aega.

  • Töötingimused ja -keskkond on suurepärased.

    Töötad koos vahva seltskonnaga ägedas kontoris Kultuurikatlas. Siin on toredad tiimiüritused ja palju muid suuremaid ja väiksemaid üritusi. Kui vajad tööst pisikest pausi, saad mõnuleda merevaatega terrassil, mängida pinksi ja lauajalgpalli.

  • Toetame sinu arengut.

    Toetame igakülgselt sinu sisseelamist, õppimist ja arengut. Sinu juhil on sinu jaoks alati aega!

  • Väärtustame inimeste tugevusi, mitte ei keskendu nõrkustele. Sa saad kaasa rääkida ettevõtte arendamisel ja sinu juhil on sinu jaoks alati aega.
  • Töötad koos vahva seltskonnaga ägedas kontoris Kultuurikatlas. Siin on toredad tiimiüritused ja palju muid suuremaid ja väiksemaid üritusi. Kui vajad tööst pisikest pausi, saad mõnuleda merevaatega terrassil, mängida pinksi ja lauajalgpalli.
  • Toetame igakülgselt sinu sisseelamist, õppimist ja arengut. Sinu juhil on sinu jaoks alati aega!

SINU PEAMISED TÖÖÜLESANDED:

  • Koguda infot võtmeklientide äri, inimeste ja organisatsiooni kohta ja jagada seda teistega ADMis 
  • Suhelda aktiivselt klientidega, et mõista nende unistusi, ärilisi väljakutseid ja piiranguid ning pakkuda neile uusi mõtteid ja ideid 
  • Leida klientide vajadustele lahendusi koos meie tippspetsialistidega ja teha kokkulepped nende elluviimiseks 
  • Koostada võtmeklientide eelarved ning tegevusplaanid ja juhtida nende täitmist 
  • Otsida uusi võimalusi ADMi jalajälje suurendamiseks klientide juures ja anda sisendit meie teenuste arendamiseks 

OLED IDEAALNE KANDIDAAT, KUI:

  • Oskad ja tahad inimestega suhelda - suhete ülesehitamine väga erinevate inimestega on sinu töö tuum.
  • Sa oskad hästi kuulata ja mõista teiste vajadusi.
  • Väljendad end selgelt nii eesti kui inglise keeles. 
  • Oled tähelepanelik ja analüütiline, märkad detaile ja mõistad seoseid, leidad põhjuseid ja pakud välja lahendusi - mõistad, milliseid ADMi oskusi ja kompetentse kliendi vajaduste lahendamiseks vaja on nii praegu kui tulevikus.  
  • Oled sihikindel ja süsteemne - sul tuleb püsivalt õppida tundma uusi inimesi, organisatsioone ja ärivaldkondi.
  • Oled pidevalt klientide jaoks olemas ning hoiad asju liikumas õiges suunas ja õige tempoga. 

SAAD PLUSSPUNKTE, KUI:

  • Oled varem olnud kliendihaldur. Ent kui sa pole sellist tööd varem teinud, kuid oled sihikindel ja usin õppija, siis kandideeri ikka - küll need kogemused ka tulevad.  
  • Sul on kogemus IT valdkonnas töötamisel.