Värbamisspetsialist / Personalijuht (recruiter/hr)

Unistuste tööandaja 2019 otsib oma meeskonda energilist ja nutikat värbamisspetsialisti/personalijuhti, kes leiaks meie tiimidesse head inimesed. Lisaks loob ja uuendab inimeste arendamiseks ja heaoluks mõeldud protsesse.

ADM on strateegilisi digilahendusi loov agentuurigrupp. Meie ridades töötab üle 140 oma valdkonna tipu, kes aitavad meie klientidel saavutada ärilisi eesmärke digitaalse maailma vahenditega. ADMi meeskond on pidevalt kasvanud, kuid soovime seda teha senisest oluliselt kiiremini. Just sellel põhjusel otsime oma meeskonda värbamisspetsialisti-personalijuhti, kellega üheskoos meie strateegilised (arengu)eesmärgid täita. Meie grupi lai teenuste spekter (ADM Interactive – teenuse disain; UX/UI; IT lahenduste arendus ja hooldus; ADM Cloudtech – pilvepõhiste tehnoloogiate ja teenuste rakendamine ning haldamine; ADM Workflows – juhtimisprotsesside digitaliseerimine ja automatiseerimine; ADM Media – digimeedia teenused; Elevator Startups – tootearendus ja äriinkubatsioon), tähendab, et meie tiimis on väga erinevate tugevuste ja oskustega spetsialistid.

Otsime oma meeskonda inimest, kes võtab säravate silmadega vastu väljakutse leida üles konkurentsitihedal IT-maastikul just meile vajaminevad talendid. Lisaks ootame ambitsiooni tipptasemel (Unistuste tööandja 2019, PTE kuldmärgis, Q12 = 4.41) HR protsesse veelgi paremaks arendada

ADMi tiimi rahulolu juhtimise ja inimeste arendamise protsessid on koostatud kasutades 3 põhimõttelist metoodikat Pühendumus (Gallup Employee engagement Q12); Tugevustel põhinev juhtimine (CliftonStrengths); Kaasatud juhtimine, millest detailsema ülevaate leiad siit.

 

Oleme oma valdkonnas Eestis suurim agentuur ja kasvame püsivalt. Meie kliendid on tõsised tegijad Eestis ja välismaal: Hewlett-Packard, Bosch, Siemens, Coca-Cola, Amnesty International, Elisa, Coop, Lux Express, SEB, Swedbank, G4S ja veel suur hulk toredaid ettevõtteid. Oleme aastaid olnud tipus Eesti agentuuritulu teenijate TOP-is. Tegeleme pidevalt sellega, et meie inimestel oleks ADMis hea olla – olime üks esimestest, kellele anti 2018. aastal Peresõbraliku Tööandja kuldmärgis. Hiljuti võtsime uhkusega vastu erasektori Unistuste tööandja tiitli ja allkirjastasime Mitmekesisuse kokkuleppe.

Miks on sul ADMis hea töötada?

Meil on ägedad inimesed ja hea töökeskkond. Tegeleme pidevalt sellega, et meie inimestel oleks ADMis hea olla. Kõik ADMikad hindavad oma rahulolu 2x aastas Gallupi Q12 metoodikaga. Meie rahuloluindeks on 4,4 palli 5-palli skaalal ja see on püsivalt kasvanud. Ja mis peamine – sinu juht ja meeskond toetavad sind alati ja täiega. ADMis saad areneda nii palju, kui vaid ise soovid. Oleme sulle toeks nii koolitamise kui arengu planeerimisega.

Oleme osaline Startup-inkubaatoris Elevator, mille kaudu saad startupi käima lükata või mõnes huvitavas projektis kaasa lüüa. Iga kuu toimub meil Big Friday, mille raames oleme õppinud näiteks investeerima, ajajuhtimist, argumenteerimist või teinud heategevuse raames arendustöid neile, kellel endal jääb vahenditest ja teadmistest puudu.

Asume Kultuurikatlas koos paljude tipptasemel agentuuridega nagu Age McCann, D/V/S/ON jt ning meil on väga ilus kontor, kus saab korraga nautida vaadet nii merele kui vanalinnale. ADMikate vaimse arengu toetamiseks on meil olemas nii coach kui ka psühholoog ning füüsilise tervise hoiame korras tänu kontorivõimlemisele, sportimise toetamisele, massaažile ja puuviljadele. Lisaks toimuvad spontaansed lauajalka või pinksi meistrivõistlused ja muidu mõnusad koosviibimised.

Kuidas meie inimesed tööd ADMis kirjeldavad?

Riho (tegevjuht): ADM kasvab, mistõttu on meie tiimijuhtidele appi vaja julget, nutikat, energilist ja teotahtelist personalijuhti. Kedagi, kellel on oskused, kogemused ja töömeetodid, mille abil saavutada kontakt võimalikult paljude potentsiaalsete kandidaatidega. Meil on olemas protsessid, mille abil, üheskoos tiimijuhtide ja tiimiga, välja valida parimate  tugevustega inimesed, kes vastavad ADMi väärtustele. ADMis on inimesed olulised ja oleme selle nimel kõvasti üheskoos tööd teinud, et kõigil siin hea oleks – paistab, et see on meil ka õnnestunud. Lisaks värbamisele on personalijuhi ülesanne tagada, et meie töötajate rahulolu ja arenguga seotud protsessid toimivad ja nende järjepidev parendamine. Lisaks meie juhkonnale on sulle toeks oma valdkonna spetsialistid Margus Peek (Gallup Q12 ja CliftonStrengths) ning Mare Pork (psühholoog).“

  • Arvestame sinu isiksusega. Väärtustame inimeste tugevusi.

    Väärtustame inimeste tugevusi, mitte ei keskendu nõrkustele. Sa saad kaasa rääkida ettevõtte arendamisel ja sinu juhil on sinu jaoks alati aega.

  • Töötingimused ja keskkond on suurepärased.

    Töötad koos vahva seltskonnaga uues kontoris Kultuurikatlas. Siin on peod, toredad tiimiüritused ja palju muid suuremaid ja väiksemaid üritusi.

  • Toetame sinu arengut.

    Iga uus töötaja saab endale mentori, kes tema arengut ja sisseelamist toetab. Personalijuhi mentoriks on grupi tegevjuht Riho ja meie Gallupi metoodikate konsultant Margus Peek.

  • Väärtustame inimeste tugevusi, mitte ei keskendu nõrkustele. Sa saad kaasa rääkida ettevõtte arendamisel ja sinu juhil on sinu jaoks alati aega.
  • Töötad koos vahva seltskonnaga uues kontoris Kultuurikatlas. Siin on peod, toredad tiimiüritused ja palju muid suuremaid ja väiksemaid üritusi.
  • Iga uus töötaja saab endale mentori, kes tema arengut ja sisseelamist toetab. Personalijuhi mentoriks on grupi tegevjuht Riho ja meie Gallupi metoodikate konsultant Margus Peek.

Sinu ülesanneteks on:

  • Kandidaadid – sinu ülesandeks on luua kontakt potentsiaalsete kandidaatidega nii Eestis kui rahvusvaheliselt, kasutades selleks kõiki erinevaid kommunikatsiooni ja värbamise tööriistu, alustades kuulutustest tööportaalides kuni sihtvärbamiseni.
  • Värbamisprotsess – pärast esialgse kontakti loomist juhid ja/või toetad tiimijuhti värbamis- ja valikuprotsessi juures, mis ADMis seob erinevaid osapooli (kandidaat, tiim, tiimijuht, konsultandid jne).
  • Andmebaasid – haldad meie värbamistega seotud andmebaasi ning „hoiad soojas“ erinevates staatustes olevaid potentsiaalseid kandidaate.
  • On-boarding – kontrollid, et tiimides toimiksid vajalikud mentorluse ja on-boarding protsessid ja oled kursis, kuidas uutel ADMikatel läheb.
  • HR protsessid – käivitad, juhendad ja oled tiimijuhtidele partneriks erinevate töökeskkonna ja inimeste arenguga seotud protsesside läbiviimisel (Gallup Q12, arenguvestlused, sisekommunikatsioon jne.)
  • Ettevõtte arendamine – oled oma valdkonna eest vastutav juht ja koos ülejäänud juhatusega arendad, täiendad ja parendad kehtivad protsesse vastavalt ettevõtte visioonile ja strateegiale.
  • Tööandja bränd – koostöös juhtkonna ja meie partneritega vastutad ADMi kui tööandja brändi arendamise eest.

Palun kandideeri, kui sa vastad järgmistele tingimustele:

  • Sul on vähemalt 2-aastane spetsialistide värbamise kogemus (kasuks tuleb kui see on IT-valdkonnas).
  • Sul on kõrgharidus mõnel seonduval erialal (personalijuhtimine, psühholoogia vms).
  • Sul on eelnev edukas kogemus nii erinevate passiivsete kui ka aktiivsete värbamismeetodite kasutamisel.
  • Valdad eesti ja inglise keelt tööks vajalikul tasemel.
  • Sul on hea eneseväljenduse oskus ja julges suhelda erinevat tüüpi inimestega.