E-kommertsi ärianalüütik

Jah, jutud vastavad tõele. Otsime oma meeskonda tasemel ärianalüütikut, kellega koos meie klientidele uusi e-kommertsi rakendusi luua ning olemasolevaid lahendusi nii edasi arendada kui ka kasutajasõbralikumaks muuta.

Oleme digilahendusi loov agentuur, mis aitab klientidel saavutada ärieesmärke digitaalse maailma vahenditega. Ja meie meeskonnast oled puudu just sina – tasemel ärianalüütik. Sinuga koos hakkame arendama meie klientide e-kommertsi rakenduste funktsionaalsust, kasutajamugavust ja võimekust kõikvõimalikel ekraanidel ja platvormidel.

Oleme oma valdkonnas Eestis suurim agentuur ja kasvame püsivalt. Meie kliendid on tõsised tegijad Eestis ja välismaal: Hewlett-Packard, Bosch, Siemens, Coca-Cola, Amnesty International, Elisa, Coop, Lux Express, SEB, Swedbank, G4S ja veel suur hulk toredaid ettevõtteid. Oleme aastaid olnud tipus Eesti agentuuritulu teenijate TOP-is.

Korraldame kampaaniaid ja loome veebilehti, töötame välja strateegiaid ja arendame e-kommertsi- ja iseteeninduskeskkondi. Ärikriitilised veebikeskonnad ei ole staatilised lahendused, mis seisavad paigal. Nad arenevad koos tehnoloogiaga ja kliendi ning kasutajate vajadusega. ADM pakub vajadusel kõigile lahendustele, mis meile usaldatakse, tehnilist tuge ja hooldusteenust.

Tegeleme pidevalt sellega, et meie inimestel oleks ADMis hea olla. Oleme üks esimestest ettevõtetest Eestis, kellele on antud Peresõbraliku Tööandja kuldmärgis. Samuti kuulume Tervist edendavate töökohtade võrgustikku.

Miks on sul
ADMis hea töötada?

Meil on ägedad inimesed ja hea töökeskkond. Tegeleme pidevalt sellega, et meie inimestel oleks ADMis hea olla – olime üks esimestest, kellele on antud Peresõbraliku Tööandja kuldmärgis. Kõik ADMikad hindavad oma rahulolu 2x aastas Gallupi Q12 metoodikaga. Meie rahuloluindeks on 4,4 palli 5-palli skaalal ja see on püsivalt kasvanud. Ja mis peamine – sinu juht ja meeskond toetavad sind alati ja täiega.

ADMis saad areneda nii palju, kui vaid ise soovid. Oleme sulle toeks nii koolitamise kui ka arengu planeerimisega. Oleme osaline Startup-inkubaatoris Elevator, mille kaudu saad startupi käima lükata või mõnes huvitavas projektis kaasa lüüa. Iga kuu toimub meil Big Friday, mille raames oleme õppinud näiteks investeerimist, ajajuhtimist, argumenteerimist või teinud heategevuse raames arendustöid neile, kellel endal jääb vahenditest ja teadmistest puudu.

Asume Kultuurikatlas koos paljude tipptasemel agentuuridega nagu Age McCann, D/V/S/ON jt ning meil on väga ilus kontor, kus saab korraga nautida vaadet nii merele kui ka vanalinnale. ADMikate vaimse arengu toetamiseks on meil olemas nii coach kui ka psühholoog ning füüsilise tervise hoiame korras tänu kontorivõimlemisele, sportimise toetamisele, massaažile ja puuviljadele. Lisaks toimuvad spontaansed lauajalka või pinksi meistrivõistlused ja muidu mõnusad koosviibimised.

Kuidas meie inimesed tööd ADM-is kirjeldavad?

Hendrik: “ADM on minu jaoks õige koht, kus töötada, kuna siin on alati võimalus arenguks, kas läbi mõne huvitava projekti või hea iseseisva- ja meeskonnatöö. Hindan kõrgelt ka võimalust teha tööd projektidega väljapoole Eestit. Tunnen, et mind ja mu tööd väärtustatakse.”

Maria: “ADMis vanaks ei jää! Pidevalt täienevad tehnoloogiad ja trendid vajavad kasutusele võtmist. Oma panusega saan olla abiks veebiarenduse maastiku turvalisemaks, kirjumaks ja kasutajasõbralikumaks muutmisel. Projektijuhtimise töös planeerin eelarvet, aega ja ressursse. Minu jaoks on neist kõige tähtsam eelarve planeerimine ehk õigesti hinnastatud konkreetse ülesande sisu ja skoobi kirjapanemine. ADMis on lahedad töötajad, peod ja Big Friday-d.”

Martin: “Tegemise kultuur on ADMis oluline. Kõige tähtsam, et oleks fun. Töö metoodikaks võib olla SCRUMBAN, tähtis, et see sobiv on. ADMis on inimesed kõige olulisemad. Kui kusagilt pitsitab, siis tuleb seda muuta.”

 

Hendrek: “Analüütiku töö on juba iseenesest suurepärane – sulle makstakse mõtlemise ja tarkade inimestega suhtlemise eest. ADMis on seda tööd eriti hea teha. Esiteks, projektid on suured ja olulised ning töö vaheldusrikas – pidevalt tuleb endale selgeks teha uusi ärivaldkondi ja tehnoloogiaid. Teiseks on siinne superlahe seltskond loonud kultuuri, mis mulle isiklikult väga sobib: avatud ja aus suhtlus, hea huumor, kõva töötegemne ja korralik pidutsemine.”

  • Arvestame sinu isiksusega. Väärtustame inimeste tugevusi.

    Väärtustame inimeste tugevusi, mitte ei keskendu nõrkustele. Sa saad kaasa rääkida ettevõtte arendamisel ja sinu juhil on sinu jaoks alati aega.

  • Töötingimused ja keskkond on suurepärased.

    Töötad koos toreda seltskonnaga uues kontoris Kultuurikatlas. Sul on vägevad suvepäevad, jõululaupäeva pidu ja palju muid suuremaid ja väiksemaid üritusi. Kui vajad tööst pisikest pausi, saad chillida merevaatega terrassil, mängida pinksi ja lauajalgpalli.

  • Toetame sinu arengut.

    Iga uus töötaja saab endale mentori, kes tema arengut ja sisseelamist toetab. Sinu mentor on sinu jaoks olemas ja igati toeks.

  • Väärtustame inimeste tugevusi, mitte ei keskendu nõrkustele. Sa saad kaasa rääkida ettevõtte arendamisel ja sinu juhil on sinu jaoks alati aega.
  • Töötad koos toreda seltskonnaga uues kontoris Kultuurikatlas. Sul on vägevad suvepäevad, jõululaupäeva pidu ja palju muid suuremaid ja väiksemaid üritusi. Kui vajad tööst pisikest pausi, saad chillida merevaatega terrassil, mängida pinksi ja lauajalgpalli.
  • Iga uus töötaja saab endale mentori, kes tema arengut ja sisseelamist toetab. Sinu mentor on sinu jaoks olemas ja igati toeks.

Me väga loodame, et:

  • sul on vähemalt 3-aastane kogemus ärianalüütikuna e-turunduse ja/või tehnoloogia valdkonnas
  • oskad kasutada erinevaid Atlassiani töövahendeid (nagu näiteks JIRA, Confluence)
  • oled protsesside dokumenteerimises väga osav ja tunned Microsoft Visio hingeelu peensusteni
  • mõistad ja oskad kaasa rääkida, kui jutt läheb tehnilistele kontseptsioonidele
  • räägid ja kirjutad vabalt eesti ja inglise keeles, sest tihtipeale suhtled ise otse kliendiga
  • oskad väga hästi enda ja teiste aega juhtida
  • pead kinni antud lubadustest ja võime sinus alati kindlad olla
  • sa usud ka, et “enam-vähem okei” tegelikult pole okei
  • “seda ei saa teha” ei kuulu sinu sõnavarasse

Saad plusspunkte kui:

  • sul on varasem kogemus e-kommertsi valdkonnas
  • tead, kuidas käib tarkvara juurutamine, migratsioon ja erilahenduste loomine
  • oled varasemalt kokku puutunud Google Analytics'i, Google Tag Manager'i, PIM/ DAM tehnoloogiatega
  • sul on tehnoloogia alane kõrgharidus
  • sul on Magento sertifikatsioon