Projekti eesmärk oli elavdada Viru Valge brändi.

Tänapäeval on edukad ainult need brändid, kes suudavad oma tarbijaid maksimaalsel määral kaasata ja kes suudavad oma brändi meeldivust suurendada. Kampaania idee oli korraldada konkurss, kus nii professionaalsed kui asjaarmastajatest disainerid saaksid näidata, milline võiks nende arvates välja näha moodne kosmopoliitne Eesti viin ja kujundada Viru Valge pudeli.

Konkursil said osaleda kõik soovijad. Finalistid valis välja professionaalidest koosnev žürii, aga. võitja valiti välja Facebooki hääletuse kaudu. Valituks osutunud kujundus läks tootmisse ning jaemüüki.

Viru Valge

Lahendus

  • Kampaania 1. etapi keskmeks oli veebikanal. Konkursi tarbeks lõime kampaanialehe, kus oli üleskutse ning juhised ja põhjad sleeveri kujunduse loomiseks.
  • Kampaanialehel eksponeerisime kõiki konkursitöid ja külastajad said seal valida oma lemmikuid Facebooki Like’iga.
  • Veebilehel kuulutasime ka välja konkursi võidutöö, lisaks tegime seda facebookis ja bänneritel.

Veebitehnoloogiate mõttes oli paras pähkel teha loovlahendusele vastav animatsioon ilma Flashi või videot kasutamata. Pudeli animatsioon sai kokku pandud ligi paarisajast pildist.

Viru Valge
Viru Valge

Tulemused

  • Konkursile esitati 2 nädalaga 400 tööd.
  • Uue kujundusega pudel sai kiirelt klientide ja edasimüüjate lemmikuks. Kogu partii müüdi läbi oodatust palju kiiremini.

ADM Interactive

E-post: info@adm.ee
Reg nr: 10474271
VAT nr: EE100046715

Tallinn

Kultuurikatel, Kursi 3, Tallinn, 10415
Tel: +372 617 7600

London

124 City Road, London, EC1V 2NX, United Kingdom
Tel: +44 7451 213604

Berlin

Schulstr. 13, 13507 Berlin
Tel: +49 15221906415