Osturalli (veebi)kampaania eesmärk oli tuua Osturalli välja Tallinna ja Tartu Kaubamajade geograafilisest piiratusest ja muuta see kättesaadavaks ka nendele, kes füüsilisse Kaubamajja kohale tulla ei saa.
Kampaania tarbeks lõime unikaalse maandumislehe – lühiajaliselt toimiva täisfunktsionaalse e-poe rakenduse, milles oli eraldiseisev kaubaladu, logistika ja kandekeskused, raamatupidamine, klienditeenindus jne.
Kampaania loovidee keskmeks sai Osturallidel valitsev ralli-fiiling: hasart, küünarnuki- ja trügimistunne, kes-ees-see-mees ajakriitilisus. Ralliliku meeleolu edasi andmiseks kasutasime näiteks Ostukorvi „kella“, mis sundis kasutajaid oma otsuseid kiiresti tegema.
Kaubavalik oli piiratud koguste ja päevade kaupa täpselt nii nagu Osturallidel tavaks.
Külastajatel oli võimalik tutvuda järgmiste päevade soodustoodetega, ent ostu sooritamiseks tuli oodata ära kauba „avanemispäev“. Ka toodete kogused olid piiratud ja suur hulk oste tehti päeva esimestel tundidel – ikka selleks, et keegi teine ette ei jõuaks.
Kaubamaja jaoks oli Osturalli veebikampaania unikaalne pilootprojekt: ettevõte, mis seni ei ole üldse tegelenud veebimüügiga, sai out-of-the-box e-kommertslahenduse ning –kogemuse.
2014. a kevadisel Osturallil läksid kampaanialehel müüki ka autod: tegu oli Eesti mõistes esmakordse sellise ettevõtmisega. Müügis olnud autod olid üks esimesi kaubaartikleid, mis juba esimeste tundidega läbi müüdi.
E-post: info@adm.ee
Reg nr: 10474271
VAT nr: EE100046715
Kultuurikatel, Kursi 3, Tallinn, 10415
Tel: +372 617 7600
124 City Road, London, EC1V 2NX, United Kingdom
Tel: +44 7451 213604
Schulstr. 13, 13507 Berlin
Tel: +49 15221906415