Projekti eesmärk oli elavdada Viru Valge brändi.

Tänapäeval on edukad ainult need brändid, kes suudavad oma tarbijaid maksimaalsel määral kaasata ja kes suudavad oma brändi meeldivust suurendada. Kampaania idee oli korraldada konkurss, kus nii professionaalsed kui asjaarmastajatest disainerid saaksid näidata, milline võiks nende arvates välja näha moodne kosmopoliitne Eesti viin ja kujundada Viru Valge pudeli.

Konkursil said osaleda kõik soovijad. Finalistid valis välja professionaalidest koosnev žürii, aga. võitja valiti välja Facebooki hääletuse kaudu. Valituks osutunud kujundus läks tootmisse ning jaemüüki.

Viru Valge

Lahendus

  • Kampaania 1. etapi keskmeks oli veebikanal. Konkursi tarbeks lõime kampaanialehe, kus oli üleskutse ning juhised ja põhjad sleeveri kujunduse loomiseks.
  • Kampaanialehel eksponeerisime kõiki konkursitöid ja külastajad said seal valida oma lemmikuid Facebooki Like’iga.
  • Veebilehel kuulutasime ka välja konkursi võidutöö, lisaks tegime seda facebookis ja bänneritel.

Veebitehnoloogiate mõttes oli paras pähkel teha loovlahendusele vastav animatsioon ilma Flashi või videot kasutamata. Pudeli animatsioon sai kokku pandud ligi paarisajast pildist.

Viru Valge
Viru Valge

Tulemused

  • Konkursile esitati 2 nädalaga 400 tööd.
  • Uue kujundusega pudel sai kiirelt klientide ja edasimüüjate lemmikuks. Kogu partii müüdi läbi oodatust palju kiiremini.
Võta ühendust

ADM Interactive

E-post info@adm.eeVAT nr EE100046715

Tallinn, Estonia

Kultuurikatel, Põhja pst 27a,
Tallinn, 10415
Telefon +372 617 7600

London, UK

First floor, 4 Winsley Street,
London, W1W 8HF,
Telefon +44 207 8717601