Digitegu 2015 shortlist

„Ma armastan aidata“ on Swedbank Eesti ja Heateo SA poolt ellukutsutud initsiatiiv, mille eesmärk on tõsta esile usaldusväärseid Eesti elu edendavaid organisatsioone ning arendada Eestis heategevus- ja annetuskultuuri. „Ma armastan aidata“ loodi Swedbanki internetipanga osana 6 aastat tagasi. Alates 2014. a oktoobrist on „Ma armastan aidata“ iseseisev annetusportaal.

Ma Armastan Aidata

Uue veebilehe loomise põhieesmärgid

Koguda rohkem annetusi, tehes annetusesaaja leidmise lihtsamaks ja annetamisprotsessi lühemaks ning andes võimaluse heategevusprojektides osaleda ka teiste pankade klientidel.

Halduskoormuse vähendamine – teha lihtsamaks sisu modereerimine, projektide vastuvõtmine, kommunikatsioon annetajatega, finantsaruandlus ja ülevaate saamine.

Kommunikatsiooni parandamine – pakkuda annetajale kestvat sidet toetatava projektiga.

Keskkonna sisu loovad toetusalgatuste loojad ise: oma projekti lehel, miniblogis, uudiskirja lahenduses.

 

Armastan Aidata

Armastan Aidata

 

Unikaalne pankalinkide integratsioon:

  • Lõime Eestis ainulaadse pangamaksete integratsiooni – pangalahenduse haldusmooduli, mille kaudu liidestasime 41 organisatsiooni 205 unikaalset pangamakse linki. Kõik rahalised kanded, mis keskkonnas tehakse, lähevad otse vastava organisatsiooni pangakontole.
  • Lõime võimaluse importida keskkonda teiste pankade kaudu tulnud annetuste väljavõtteid, et haldusmoodulis ja projekti lehel kajastuks keskkonna kaudu algatatud püsiannetused.
  • Finantsandmete analüüsimiseks lõime viitenumbrite süsteemi, et oleks ühes kohas ülevaade keskkonna kaudu tulnud erinevatest annetuse liikidest, summadest jne.

Annetusalgatused/Fundraiserid (esmakordselt Eestis):

  • Esmakordselt Eestis lõime tavakasutajatele võimaluse luua avalike ja privaatseid fundraisereid, kus nad saavad kutsuda üles mingile projektile annetusi tegema. Näiteks kui keegi ei soovi sünnipäeva- või pulmakinki, vaid palub selle asemel annetusi teha.

Erinevad annetuse võimalused (raha, püsiannetus, aeg, Swedbank preemiapunktid):

  • Annetajad saavad keskkonnas teha nii ühekordseid rahalisi annetusi, püsimakseid kui ka annetada oma isiklikku aega, näiteks käia varjupaiga koertega jalutamas vms.
  • Annetuskeskkonda loodud lahendus jaotab Swedbank’i klientide annetatud punktimakse kanded automaatselt projektide vahel ja selle alusel teeb pank projektidele rahalised ülekanded.

Administreerimiskeskkond:

  • Organisatsioonid saavad ülevaate annetuste statistikast, suhelda annetajatega, hallata projektide sisulehti ning miniblogi, et anda ülevaade projekti käigust. Lisaks saavad nad importida panga-väljavõtteid, et koondada ühte kohta kogu annetuste info.
  • Keskkonnas on automaatsete triggeritega projektiinfo e-maililahendus (tähtajad, täituvus jms).
  • Pank saab keskkonnas võtta vastu uusi projekte ja organisatsioone ning hallata olemasolevaid.
  • Klientidele tekkis ülevaade oma punktiannetuste ajaloost.

Tulemused

  • Kokku annetati esimese 10 kuuga üle 50 000€, 20% annetustest on tulnud teiste pankade klientidelt.
  • Lehe conversion rate oli 1. aastal ligi 2,5%.
Võta ühendust

ADM Interactive

E-post info@adm.eeVAT nr EE100046715

Tallinn, Estonia

Kultuurikatel, Põhja pst 27a,
Tallinn, 10415
Telefon +372 617 7600

London, UK

First floor, 4 Winsley Street,
London, W1W 8HF,
Telefon +44 207 8717601