Kuldmuna finalist veebilehtede kategoorias.

Kaubamaja kontsern soovis anda enam kui 600 tuhandele Partnerkaardi omanikule suurema kontroll lojaalsusprogrammi kasutamise üle: veeb on lihtsaim viis püsida kursis Partnerkaardi üldiste ja personaalsete pakkumistega. Partnerkaardi veeb keskendub erinevatele Kaubamaja kontserni jaekaupluste pakkumistele.

Iseteenindus annab aga Partnerkaardi omanikule tervikliku ülevaate tehtud ostudest ning boonuspunktideks.

Partnerkaart

Unikaalne e-tšekk

Iseteeninduses on kasutusel unikaalne e-tšekk – see on võrdsustatud tavatšekiga ning kehtib toodete garantiidokumendina. Iga Partnerkaardiga tehtud ost on iseteeninduses kättesaadav e-tšekina, kaasa arvatud kõik kaubaartiklid tšekkidel.

Partnerkaart

Partnerkaart

Tulemused

  • Partnerkaardi e-tšekki kasutatakse täna iganädalaselt garantiiolukordade lahendamiseks.
  • Iseteeninduses on kättesaadav juba üle 20 miljoni e-tšeki.
  • Hea optimeerimise tulemusena on veebilehe põrkemäär madal – vaid 13%.
  • Keskmine sisulehtede läbivaatamise arv on 7,5 lehte külastuse kohta ja külastuse pikkus Partnerkaardi veebis umbes 3 minutit.
Võta ühendust

ADM Interactive

E-post info@adm.eeVAT nr EE100046715

Tallinn, Estonia

Kultuurikatel, Põhja pst 27a,
Tallinn, 10415
Telefon +372 617 7600

London, UK

First floor, 4 Winsley Street,
London, W1W 8HF,
Telefon +44 207 8717601