Digitegu 2013: aasta parim integreeritud kampaania

Imelise Ajaloo ja Imelise Teaduse ajakirjade müügi toetamiseks viisime läbi integreeritud kampaania, mille põhifookus oli veebis. Eesmärgiks oli saada 2000 proovitellijat ja 400 uut pikaajalist tellijat.

Kampaanias kasutatud vahendid olid traditsioonilised – bännerreklaam, e-postiturundus, Facebook – kuid laiemale kampaaniale eelnes põhjalik ja edu taganud testimisperiood.

Imeliste ajakirjade proovitellimuste kampaania

TULEMUSED

Kampaania tulemused olid peaaegu ulmeliselt head:

  • Reaalselt tehti üle 12000 proovitellimuse 9300 erineva kliendi poolt (osad tellisid mõlemad ajakirjad).
  • Kampaanialehte külastas ligi 25000 inimest.
  • Kampaanialehe konversioonimäär oli 47%.
  • 93% kampaanialehe külastajatest polnud aasta jooksul kummagi ajakirja lehel käinud või varasemates kampaaniates osalenud. Seega leidsime kampaaniasõnumiga üles täpselt need inimesed, keda otsisime.
  • Proovitellimustest konverteerus 30% hiljem telemarketingi tulemusena pikaajalisteks tellijateks. Kampaania ROI oli 774%. Iga kampaaniasse investeeritud euro tõi tagasi 8,7 €. Ja seda ainuüksi esimese aasta tellimustelt. Kogemuse põhjal jätkab 2/3 saadud pikaajalistest tellijatest veel tellimist ka teisel aastal.
  • Genereerisime üle 80 000 € tulu 1 nädalaga.
Võta ühendust

ADM Interactive

E-post info@adm.eeVAT nr EE100046715

Tallinn, Estonia

Kultuurikatel, Põhja pst 27a,
Tallinn, 10415
Telefon +372 617 7600

London, UK

First floor, 4 Winsley Street,
London, W1W 8HF,
Telefon +44 207 8717601